MUZEUL ETNOGRAFIC AL TRANSILVANIEI, cu sediul în Cluj-Napoca, str. Memorandumului nr. 21, în cf. H.G. 286/2011, anunță organizarea concursului pentru ocuparea postului contractual vacant de șef secție Marketing Comunicare Proiecte.
Condiții generale de participare la concurs:
Poate participa la concursul pentru ocuparea posturilor vacante persoana care îndeplinește următoarele condiții:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiții de participare specifice:
a) nivelul studiilor: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență;
b) vechimă totală în muncă de minimum 20 de ani;
c) experiență în funcții de conducere (director, director adjunct, șef secție, șef serviciu) de minimum 7 ani;
d) cunoștințe temeinice în domeniile specifice profilului Muzeului Etnografic al Transilvaniei (patrimoniu cultural imobil, patrimoniu cultural mobil, patrimoniu cultural imaterial);
e) cunoștințe solide de operare pe calculator și utilizare a resurselor și instrumentelor TIC;
f) experiență în managementul proiectelor, diplomă/atestat în domeniu;
g) cunoașterea uneia sau mai multor limbi de circulație internațională.
Concursul constă în:
- selecție dosare 07.06.2017, ora 14
- probă scrisă 12.06.2017, ora 10
- interviu 16.06.2017, ora 10.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul din str. Memorandumului nr. 21, până la data de 30.05.2017, cel târziu ora 14.
Acte necesare în dosarul de înscriere:
- cerere tip, de la sediul institu’iei<
- copie carte identitate<
- diplomă de licență;
- adeverință medic familie;
- cazier judiciar;
- curriculum vitae;
- copie carnet de muncă;
- adeverințe care atestă vechimea în muncă.
Actele solicitate în copie vor fi însoțite și de originale, pentru conformitate.
Bibliografie:
- Legea nr. 182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil – republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, actualizată;
- Legea nr. 311/2003 a muzeelor și colecțiilor publice – republicată, cu modificările ulterioare;
- Legea nr. 26/2008 privind protejarea patrimoniului cultural imaterial – republicată, cu modificările ulterioare.
- Registrul Național al Patrimoniului Cultural Imaterial;
European Comission, Study on Audience Development – How to place audiences at the centre of cultural organisations, Final Report, Luxembourg, 2017.
Network of European Museum Organisations, Money Matters. The Economic Value of Museums, Karlsruhe, 2016.
Eriika Johansson (ed.), New Approaches Now. From Museum Education to Audience Engagement, Pedaali, Helsinki, 2016.
Alexandra Zbuchea, Museums as Theme Parks – A Possible Marketing Approach, in Management Dynamics in the Knowledge Economy, vol. 3, 2015, nr. 3, p. 483-507.
M. Sanderhoff (ed.), Sharing is Caring. Openness and sharing in the cultural heritage sector, Copenhagen, 2014.
Alexandra Zbuchea, Marketing muzeal pentru non-marketeri, București, 2014.
Alessandro Bollo, Measuring Museum Impacts, The Learning Museum Network Project, 2013.
European Commission, Survey on acces to finance for cultural and creative sector. Evaluate the financial gap of different cultural and creative sectors to support the impact assessment of the creative Europe programme, Bruxelles, 2013.
Nina Simon, The Participatory Museum, Santa Cruz, California, 2010.
Management muzeal și educație muzeală în România, Amsterdam, 2010.
Alexandra Zbuchea, Loredana Ivan, Muzeu focus. Cum să cunoaștem mai bine vizitatorii muzeelor, București, 2008.
Alexandra Zbuchea, Marketingul în slujba patrimoniului cultural, București, 2008.
Ioan Opriş, Muzee şi colecţii din România, Bucureşti, 2002.
Tematică:
Marketingul muzeal. Implicații teoretice și practice;
Marketingul în domeniul patrimoniului cultural;
Dezvoltarea și evaluarea proiectelor de muzeologie participativă;
Evaluarea impactului social și economic în sectorul muzeal;
Practici inovative de dezvoltare a audienței în sectorul muzeal;
Produsele muzeale și valorificarea lor;
Finanțarea muzeelor și a colecțiilor publice;
Finanțarea sectoarelor culturale și creative.
Relații suplimentare la telefon: 0264/592344.